3 תשובות
לא כל מי שלא מחוסן חולה בקורונה.
זה פשוט שממליצים להתחסן כי מן הסתם שזו הדרך הכי טובה לא לחלות (כמו חיסון לשפעת, טטנוס, כלבת, צהבת, שחפת וכו) וזה גם כרטיס כניסה למלא מקומות עכשיו בקורונה (כמו טיסות לחול)
שואל השאלה:
מה לא? אבל אמרו לי שאמות בקרוב או אחלה אם לא אתחסן
חחח מי אמר לך דבר כזה?