7 תשובות
טוב, אז אממ פשוט תשמחי שהוא האקס שלך כרגע...
תשמחי בשבילו ותעברי הלאה :)
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט אהבתי אותו
זה לא כזה פשוט אהבתי אותו
אנונימית
אין מה לעשות. אני חושבת שכדאי להתרחק ממנו כי זה פשוט לא יעשה לך טןב
שואל השאלה:
כן הוא אמר שהוא גיי
כן הוא אמר שהוא גיי
אנונימית
אשכרה, אולי זה סתם חבר טוב... הוא אמר לך כאילו שהוא יוצא מהארון?
תמשיכי הלאה ותשמחי בשבילו אין יותר מדי מה לעשות
באותו הנושא: