8 תשובות
שואל השאלה:
קניתי את הסרום לשיער ואת הקרם ואת השמפו והמרכך המשקם שלהם
הוא טוב?
אנונימית
שלי איזה מותג?
שואל השאלה:
מרוקן אויל
כמו שאמרת
קניתי מטרמינל איקס
זה טוב?
אנונימית
בעיניי זו חברה מצויינת
שואל השאלה:
מה עוד ממליצה שלהם? או של אמיקה לשיער שלי?
אנונימית
ממליצה על המסכה והסרום של מרוקאן אויל. זה יקר, אבל בהחלט שווה כל שקל בעיניי. הסרום שלהם הוא הסרום הכי טוב שניסיתי, והוא נשאר לי להרבה זמן.
יש לך גם את המוצרים של אמיקה, שגם הם לא מאוד זולים אבל ביחס תמיד יש עליהם הנחה מסויימת בגילטי או ברשת בי, ושווה לחכות למבצעים אפילו יותר שווים.
כל מסכה ושמפו שהם ללא מלחים מעולות, מניסיון
יש חברה בשם לוריאל