7 תשובות
אל תדאג אתה תצליח
אנונימי
ופשוט תתרגל רק לתרגל
אנונימי
אני אומר לך את האמת מתמטיקה זה לא ידע, זה היגיון ונוסחה. כל מה שאת צריכה לעשות זה לדעת את הנוסחה בעלפה ולהציב. בכיתה י אין הרבה נושאים שיגרמו לך לעבוד קשה מדי כדי לפתור תרגילים. לדוגמה טריגונומטריה של כיתה י' היא ממש קלה יחסית לטריגו של כיתה י'א. פשוט תשקיעי ואת תראי איך כיתה י' תהפוך לכיתה הרבה יותר כיפית ממה שהיא נראית לך עכשיו. קחי בחשבון שכיתה ט בכלל לא רלוונטית לכיתה י'. מה שלמדת שם והציונים שלך שם לא יחזרו על עצמם. בכיתה ט' שלי הממוצע שלי היה 50 ובכיתה י הוא היה 95. עם קצת השקעה הכול אפשרי.
מורה פרטית פעם בשבוע לדעתי הכי טוב זה מה שאני עשיתי
ויש כל מיני אתרים עם הסברים ותרגולים וככל שתתרגלי יותר ככה תצליחי יותר רק עם תרגול מצליחים במתמטיקה
ויש כל מיני אתרים עם הסברים ותרגולים וככל שתתרגלי יותר ככה תצליחי יותר רק עם תרגול מצליחים במתמטיקה
אנונימית
לדעתי, תקני ספר של הכנה לכיתה י
בתחילת שנה בדרכ עושים מבחן להתאים את היחידות, תלמדי אליו טוב (אם את רוצה לעשות 4-5 יחל) כי אם תעלי באמצע שנה אליהן, יהיה לך קצת קשה להשלים.
וגם, כיתה ט, את צריכה לדעת טוב את הפונקציות וכל זה
אנחנו, לא למדנו גאומטריה השנה(בגלל שלא היה הספק בחומר) אז אין לי מושג אם זה קשה או לא
בתחילת שנה בדרכ עושים מבחן להתאים את היחידות, תלמדי אליו טוב (אם את רוצה לעשות 4-5 יחל) כי אם תעלי באמצע שנה אליהן, יהיה לך קצת קשה להשלים.
וגם, כיתה ט, את צריכה לדעת טוב את הפונקציות וכל זה
אנחנו, לא למדנו גאומטריה השנה(בגלל שלא היה הספק בחומר) אז אין לי מושג אם זה קשה או לא
אותי שיבצו ל3 יחל מתמטיקה למרות שסיימתי ציון שנתי 90 אבל הייתי הקבצה ב (גם אני עולה לכיתה י" )
אבל אני עושה קורס קיץ ומתרגלת ביחד עם ילדים ששובצו ל4 ו5
באמת שזה קל אבל בהתחלה לקח לי זמן להבין ואני פשוט שורפת שעות על גבי שעות עד שהמוח שלי מבין את זה
מה שאנחנו לומדים זה כזה:
1. טרינום
2. מקבילית/דלתון/מרובע קיצר כל הצורות + טענה ונימוק שזה הכי חשוב
3. פונקציות קוויות וריבועיות
4. משוואות ומערכת משוואןת במעלה ראשונה ושניה
5 שברים אלגברים שכוללים כפל+חיבור+חיסור+חילוק
~
חשוב לציין שאם את מתחילה את כיתה י עם 3יחל
מאוד! קשה לעלות ל4 כי הם כבר ממש רצים בחומר
בזמן ש3יחל בכיתה י לומדים חומר של ז ו-ח.
לנו נתנו הזדמנות תודה לאלוהים של מי שרוצה לעלות ועובר אז הוא עולה
אבל אני עושה קורס קיץ ומתרגלת ביחד עם ילדים ששובצו ל4 ו5
באמת שזה קל אבל בהתחלה לקח לי זמן להבין ואני פשוט שורפת שעות על גבי שעות עד שהמוח שלי מבין את זה
מה שאנחנו לומדים זה כזה:
1. טרינום
2. מקבילית/דלתון/מרובע קיצר כל הצורות + טענה ונימוק שזה הכי חשוב
3. פונקציות קוויות וריבועיות
4. משוואות ומערכת משוואןת במעלה ראשונה ושניה
5 שברים אלגברים שכוללים כפל+חיבור+חיסור+חילוק
~
חשוב לציין שאם את מתחילה את כיתה י עם 3יחל
מאוד! קשה לעלות ל4 כי הם כבר ממש רצים בחומר
בזמן ש3יחל בכיתה י לומדים חומר של ז ו-ח.
לנו נתנו הזדמנות תודה לאלוהים של מי שרוצה לעלות ועובר אז הוא עולה
אנונימית
אה וכן עושים לנו מבחן בסוף הקורס שמי ששובץ
ל3 ורוצה לעלות ל4 והוא מקבל מעל 60 הוא עולה ל4
אבל מי ששובץ ל3/4 יחל ורוצה לעלות ל5 הוא חייב לקבל מעל 85
ל3 ורוצה לעלות ל4 והוא מקבל מעל 60 הוא עולה ל4
אבל מי ששובץ ל3/4 יחל ורוצה לעלות ל5 הוא חייב לקבל מעל 85
אנונימית
באותו הנושא: