7 תשובות
דבש, אקמול לקחת?
תשתה תה עם כורכום
יעבור לך עוד שבוע אל תדאג. עם החום שיש בישראל שום אדם לא יהיה מצונן בקיץ.
4AM
חהחב גם אני
חולה הפעם השנייה בשלוש שבועות האחרונים
תשתה לימון סחוט
תרגיש טוב :)
תנסה לשתות תה ולנוח, אם זה מחמיר תלך לרופא
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
משתמש של אחותי
אנונימית