3 תשובות
mynameisariel נכון זאת עמותה מאוד טובה מאוד נחמדים וזולים ומטפלים בהם יפה
sos בכפר רות
אנונימית
אתם הולכים לאמץ בלי לדעת לאיזו עמותה?
אני מהצפון ואימצנו בתנו לחיות לחיות בכפר רות (ליד מודיעין), יש שם המון כלבים וראיתי לפחות 7 גורים שם, אולי הם עדיין שם