3 תשובות
אני במגמה הזאת, לומדים על צילום וה"סודות" שלה והשמות וכאלה.. די משעמם אם את שואלת אותי אבל שמו אותי שם מבחירה שלהם כי זה בית ספר דפוק
אני עולה לכיתה ט ככה שיותר מחצי עברתי, אם תיהיה לך שאלה תוכלי בכיף לשאול אותי :)
מגמה מדהימה, מכל בחינה אפשרית.
מסבירים הרבה על איך התקשורת פועלת, איך לתפעל מצלמה, לערוך קטעי וידאו, לתחקר כתבות, לנתח סרטים וזוויות צילום... חוויה ענקית, ממליצה אם את מתעיינת בעולם הזה.