38 תשובות
לא פשוט לא
אנונימית
אתה רציני או לא
שואל השאלה:
מה לא? וכן, אני רציני
מה לא? וכן, אני רציני
אל תהיה זה יהרוס לך את החיים
אנונימית
אל תהיה ילד סנטר זה סתם מביך ותתחרט על זה בעתיד
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא, זה יעשה אותי מאושר יותר. חוץ מזה, כבר מאוחר מידי... אני לא מרגיש בנוח עם הבגדים הרגילים האלו של המכנס וחוםצה שאני לובש, הם ציבעוניים לי מידי, אני רוצה פשוט ללבוש רק שחור ולהסתובב בסנטר עם ילדי סנטר, זה הכל, חוץ מזה ש (זה ישמע כאילו אני משוגע אבל בכל זאת אגיד...) יש לי סוג של פיצול אישיות... הרגשות שהיו לי לפני שחליתי בדיכאון ואת הרגשות שהיו לי אחרי הדיכאון, זה כאילו משתנה, לפעמים אני מרגיש כאילו מעולם לא חליתי בדיכאון ואז כל הסטייל שלי משתנה, הרגשות שלי, הסיגנון שלי במוזיקה וגם הסטייל שלי. רוב הזמן אבל אני מרגיש ילד סנטר...
זה לא, זה יעשה אותי מאושר יותר. חוץ מזה, כבר מאוחר מידי... אני לא מרגיש בנוח עם הבגדים הרגילים האלו של המכנס וחוםצה שאני לובש, הם ציבעוניים לי מידי, אני רוצה פשוט ללבוש רק שחור ולהסתובב בסנטר עם ילדי סנטר, זה הכל, חוץ מזה ש (זה ישמע כאילו אני משוגע אבל בכל זאת אגיד...) יש לי סוג של פיצול אישיות... הרגשות שהיו לי לפני שחליתי בדיכאון ואת הרגשות שהיו לי אחרי הדיכאון, זה כאילו משתנה, לפעמים אני מרגיש כאילו מעולם לא חליתי בדיכאון ואז כל הסטייל שלי משתנה, הרגשות שלי, הסיגנון שלי במוזיקה וגם הסטייל שלי. רוב הזמן אבל אני מרגיש ילד סנטר...
שואל השאלה:
בכל מקרה, אני מעדיף שילדי סנטר יענו על זה...
בכל מקרה, אני מעדיף שילדי סנטר יענו על זה...
אחי אני אומר לך את זה בתור מישהו עם כל המאפיינים של ילד סנטר חוץ מיזה שאני לא הולך הרבה לסנטר תהיה מה שאתה חושב שאתה פשוט תהיה עצמך ותשים פס על מה שאחרים חושבים ואם אתה רוצה להיות ילד סנטר בלי קשר למה שאחרים חושבים תהיה
לדעתי הסנטר זה מקום מוזר לפעמים כאילו זה אחלה מקום אבל לפעמים יש שם ילדים חולי נפש שמתחילים להוריד חולצות ורצים כמו מטורפים
לא זה לא,כל הקטע של ילדי הסנטר זה שהם מדוכאים ונמאס להם מהעולם. אתה יכול להתלבש איך שאתה רוצה בלי קשר לאם אתה ילד סנטר. אם יש לך בעיות רגשיות אז תפתור אותם עם פסיכולוג,ילדי סנטר לא פותרים את הבעיות שלהם ובגלל זה הם הרבה פעמים הופכים לאובדניים.
אנונימית
מה הקשר ^ ילדי סנטר הם מגניבים
שואל השאלה:
^^^^אבל כולם ישנאו אותי, אני לא הבנתי עוד על מה... על לבוש? כנראה פשוט הלבוש מוזר לאנשים אז אנשים לא רוצים לראות דברים שהם לא יכולים להכיל כי הם רגילים למשהו ספציפי... אבל אתה בטוח שכדאי לי? כולם אמרו שזה הורס את החיים ודברים כאלו
^^^^אבל כולם ישנאו אותי, אני לא הבנתי עוד על מה... על לבוש? כנראה פשוט הלבוש מוזר לאנשים אז אנשים לא רוצים לראות דברים שהם לא יכולים להכיל כי הם רגילים למשהו ספציפי... אבל אתה בטוח שכדאי לי? כולם אמרו שזה הורס את החיים ודברים כאלו
יש לי חבר שהולך בערך פעם בשלושה חודשים לסנטר והוא ממש לא אובדני או משהו
שואל השאלה:
אנונימית
כבר חליתי בדיכאון, גם הייתי אובדני... ופטרתי את זה בלי פסיכולוג... הלכתי לפסיכולוג וזה פתר את הבעיה לבערך חודש ואז זה חזר והתמודדתי שנה, זה מאחורי, אני לא חייב להיות בדיכאון בשביל להיות ילד סנטר
אנונימית
כבר חליתי בדיכאון, גם הייתי אובדני... ופטרתי את זה בלי פסיכולוג... הלכתי לפסיכולוג וזה פתר את הבעיה לבערך חודש ואז זה חזר והתמודדתי שנה, זה מאחורי, אני לא חייב להיות בדיכאון בשביל להיות ילד סנטר
ולא לא כל הילדי סנטר מתלבשים בשחור אני אישית אוהב להתלבש בשחור אבל
אבל למה אתה כלכך רוצה להיות ילד סנטר? אתה יכול להתלבש איך שבא לך או להתנהג איך שבא לך או פשוט להיות מי שאתה פשוט גם בלי לשאוף להיות כזה
ביסקסואל גאה
ילדי סנטר ממש לא מגניבים,לרובם יש בעיות נפשיות והם מתבודדים,זה שנראה כלפי חוץ שהחיים שלהם מגניבים זאת טעות. הם לא מטפלים בבעיות שלהם ועושים דברים שהם מתבגרים הם מתחרטים עליהם מאוד.
אני אומרת את זה בתור מישהי שמכירה את העולם הזה כבר הרבה שנים,חבר שלך הולך פעם בכמה חודשים,ילדי סנטר נפגשים הרבה יותר והוא לא מייצג אותם. אנשים לא סתם מתרחקים ולא אוהבים ילדי סנטר.
ילדי סנטר ממש לא מגניבים,לרובם יש בעיות נפשיות והם מתבודדים,זה שנראה כלפי חוץ שהחיים שלהם מגניבים זאת טעות. הם לא מטפלים בבעיות שלהם ועושים דברים שהם מתבגרים הם מתחרטים עליהם מאוד.
אני אומרת את זה בתור מישהי שמכירה את העולם הזה כבר הרבה שנים,חבר שלך הולך פעם בכמה חודשים,ילדי סנטר נפגשים הרבה יותר והוא לא מייצג אותם. אנשים לא סתם מתרחקים ולא אוהבים ילדי סנטר.
אנונימית
ילדי סנטר הם מגניבים.
וכמובן שאם מישהו הולך כל יום לסנטר אז כן צריך לטפל בזה כי זה משהו מוזר קצת
לול טוב גם בגיל שלך חשבתי שהם מגניבים...בעתיד תתבגר
אנונימית
אממ, אני אוהבת להנות בסנטר מדי פעם ואני
א' לא אובדנית
ב' לא אוהבת להתלבש בשחור
ג' מאד חייכנית, צבעונית וחמודה.
יש יגידו שאני ילדת סנטר כי אני באה לשם יחסית הרבה
יש כל מני הגדרות בתוך המילה "ילד סנטר"
וזה שאתה אוהב שחור זה בסדר , זה סוג של סטייל ולא חייב להיות ילד סנטר בכדי להתלבש כך.
בנוסף, אם ממש באלך ללכת לסנטר, תלך.
אתה לא חייב להגדיר את עצמך "ילד סנטר" אם יש לזה קונוטציה שלילית כל כך בקרב בחברים שלך.
א' לא אובדנית
ב' לא אוהבת להתלבש בשחור
ג' מאד חייכנית, צבעונית וחמודה.
יש יגידו שאני ילדת סנטר כי אני באה לשם יחסית הרבה
יש כל מני הגדרות בתוך המילה "ילד סנטר"
וזה שאתה אוהב שחור זה בסדר , זה סוג של סטייל ולא חייב להיות ילד סנטר בכדי להתלבש כך.
בנוסף, אם ממש באלך ללכת לסנטר, תלך.
אתה לא חייב להגדיר את עצמך "ילד סנטר" אם יש לזה קונוטציה שלילית כל כך בקרב בחברים שלך.
דבר ראשון אתה טיפש כי אתה שואל את זה אם באלך תהיה זה ממש טימטום
שואל השאלה:
^שאלתי אם שפטו אתכם או צחקו עליכם... אני לא יכול פשוט להיות... זה לא כזה פשוט... יחשבו שאני חזרתי לדיכאון ויקחו אותי לפסיכולוג... בסך הכל שאלתי שאלה, אם אין לך משהו טוב לענות אל תענה, מה אתה רוצה ממני?
^שאלתי אם שפטו אתכם או צחקו עליכם... אני לא יכול פשוט להיות... זה לא כזה פשוט... יחשבו שאני חזרתי לדיכאון ויקחו אותי לפסיכולוג... בסך הכל שאלתי שאלה, אם אין לך משהו טוב לענות אל תענה, מה אתה רוצה ממני?
הפוך אמרתי את הדבר בכי טוב שאפשר להגיד
שואל השאלה:
^לקרוא למישהו טיפש ולהגיד על שאלה שלו טימטום זה לא דבר טוב להגיד... יש דרך להגיד דברים, זה חוסר נימוס פשוט... הבנתי את הכוונה אבל זה זילזול
^לקרוא למישהו טיפש ולהגיד על שאלה שלו טימטום זה לא דבר טוב להגיד... יש דרך להגיד דברים, זה חוסר נימוס פשוט... הבנתי את הכוונה אבל זה זילזול
אתה מזלזל בעצמך אז מה אני אגיד אתה אומר שאתה פוחד שישפטו אותך איך בידיוק זה לא זילזול
שואל השאלה:
^אני לא מזלזל בעצמי, פשוט חושש מתגובות של אחרים
^אני לא מזלזל בעצמי, פשוט חושש מתגובות של אחרים
זה זילזול
שואל השאלה:
^איך בדיוק זה זילזול? אתה לא מבין שאני פשוט מפחד שיקראו לי דיכאוני? זה מעלה לי טריגרים... גם ככה חברים שלי אומרים לי "תפסיק לחתיך ורידים" ודברים כאלו בצחוק לגמרי והם לא באמת מתכוונים אבל אותי זה לא מצחיק זה מעלה לי טריגרים, אני גם מפחד שישלחו אותי לפסיכולוג, אני לא מזלזל בעצמי בכלל, אולי אתה זה שמזלזל בי ומפרש את זה כאילו אני מזלזל בעצמי...
^איך בדיוק זה זילזול? אתה לא מבין שאני פשוט מפחד שיקראו לי דיכאוני? זה מעלה לי טריגרים... גם ככה חברים שלי אומרים לי "תפסיק לחתיך ורידים" ודברים כאלו בצחוק לגמרי והם לא באמת מתכוונים אבל אותי זה לא מצחיק זה מעלה לי טריגרים, אני גם מפחד שישלחו אותי לפסיכולוג, אני לא מזלזל בעצמי בכלל, אולי אתה זה שמזלזל בי ומפרש את זה כאילו אני מזלזל בעצמי...
תקשיב אתה חושב שכאילו זה יציאה מהארון אבל אתה בסהכ רוצה להסתובב בסנטר אני גם גם הייתי שם קניתי שם מנגה למה אתה פוחד ינדו אותך בגלל שאתה רוצה לשים גרביים על הידיים אני לא מבין .???
שואל השאלה:
^לא ינדו, יתייחסו אלי שונה, וכן אני באמת מתייחס לזה כאילו אני יוצא מהארון, זה מפחיד, פסיכולוגים זה נורא וכשיראו שאני לובש שחור ומסתובב הרבה בחוץ בשניה שולחים אותי לפסיכולוג, זה מלחיץ, חוץ מזה שאמרתי לך שיהיו לי טריגרים כשיקראו לי ילד סנטר דיכאוני (ויקראו לי ככה בטוח)
^לא ינדו, יתייחסו אלי שונה, וכן אני באמת מתייחס לזה כאילו אני יוצא מהארון, זה מפחיד, פסיכולוגים זה נורא וכשיראו שאני לובש שחור ומסתובב הרבה בחוץ בשניה שולחים אותי לפסיכולוג, זה מלחיץ, חוץ מזה שאמרתי לך שיהיו לי טריגרים כשיקראו לי ילד סנטר דיכאוני (ויקראו לי ככה בטוח)
ברגע שקראתי את זה צחקתי זה באמת טיפשי זה לא ככה עובד
בן כמה אתה ...????
אם אתה לובש שחור אתה לא הולך לפסיכולוג רק שתדע
בן כמה אתה ...????
אם אתה לובש שחור אתה לא הולך לפסיכולוג רק שתדע
שואל השאלה:
^זה לא זה, אמא שלי תחשוב שאני חוזר לדיכאון, ככה נראה לי לפחות, כי כרגע, הם חושבים שאני בדיכאון ואני אומר להם שהכל בסדר ועכשיו אני ממש על העיניים של ההורים שלי, ברגע שאהיה ילד סנטר הם יחשבו שזה דיכאון
^זה לא זה, אמא שלי תחשוב שאני חוזר לדיכאון, ככה נראה לי לפחות, כי כרגע, הם חושבים שאני בדיכאון ואני אומר להם שהכל בסדר ועכשיו אני ממש על העיניים של ההורים שלי, ברגע שאהיה ילד סנטר הם יחשבו שזה דיכאון
טוב אני יפסיק לענות לך רואים שאתה לא חכם
שואל השאלה:
^גם אתה. אינטילגנציה ריגשית ברצפה, קליטת סיטואציות ברצפה, איי קיו ברצפה. דיי כבר לרדת עליי, שאלתי שאלה מה הבעיות שלך? מה אכפת לך?
אה ואומר מי שכתב "אני יפסיק"...
^גם אתה. אינטילגנציה ריגשית ברצפה, קליטת סיטואציות ברצפה, איי קיו ברצפה. דיי כבר לרדת עליי, שאלתי שאלה מה הבעיות שלך? מה אכפת לך?
אה ואומר מי שכתב "אני יפסיק"...
איש החומוס המרובע אתה מגעיל
יש לי חבר (היה לי יותר נכון) שהיה אחלה גבר עד שהוא הצטרף אליהם ומאז הוא התדרדר ממש היום הוא השתמש כבר בכל סם ואף אחד לא בקשר איתו (רציני עכשיו)
וגם חלק גדול מהדבר הזה של להתחבר לקהילה הזאת או מה שזה לא יהיה אתה צריך לקחת בחשבון את כל הסטיגמות שיש עליהם במיוחד שחברים שלך מתנהגים כלפיהם ככה, אם אתה חושב שאתה לא מסוגל להתמודד עם זה או שתתגבר על זה ותשים פס או שתשאר עם חברים שלך, גם ככה זו פאזה חולפת אשכרה כל ילד סנטר שאני מכיר בכיתה ז/ח הייתה לו תקופה כזו, אני ממש לא אתפלא אם אתה כיתה ז...