6 תשובות
שואל השאלה:
ואי קניתי חפץ שבכלל לא פתחתי את האריזה שלו אבל עברו כמה חודשים מאז הקניה והלוואי שבכל זאת הם יסכימו לקבל אותו בחזרה כי לא היה בו שימוש מעולם
ואי קניתי חפץ שבכלל לא פתחתי את האריזה שלו אבל עברו כמה חודשים מאז הקניה והלוואי שבכל זאת הם יסכימו לקבל אותו בחזרה כי לא היה בו שימוש מעולם
אנונימית
כל עוד לא פתחת את האריזה אני די בטוחה שהם יתנו לך להחזיר
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם :)
תודה רבה לכולם :)
אנונימית
כן הם יראו
זה לא משנה מתי שילמת באשראי זה עדיין מראה ששילמת
כן הם יראו
באותו הנושא: