5 תשובות
את בת 11, אסור לילדים בגיל כזה לעבוד. תחכי עד גיל 14 ותוכלי
אני מסכים עם תגובה 3. תחכי לגיל המתאים (13, 14) ותתחילי לעבוד:)
תגידי להורים שלך שיסמסו לחברים שלהם יש ילדים קטנים וכך תוכלי לעשות בייביסיטר תביאי את הפאלפון שלך ותתכתבי עד שהם באים זה לוקח את הזמן
את טוובה בלימודים?
שואל השאלה:
כן אני טובה בלימודים אין לי למי לעשות ביביסטר וסורי אבל אין לי זמן לחקות עד גיל 14 זה ממש דחוף: ( אולי לנקות את האוטו של ההורים או של השכנים זה טוב?
באותו הנושא: