10 תשובות
כן
קצת הרבה
זה אחלה
20 או 25 זה סבבה לאנשים 30 לשעה זה הרבה לכיס שלהם
זה סבבה
וואוו אחותי כן
זה ממש טובב בהצלחה אהובתיי
לא .אלא אם זה עבודה קלילה שזה סתם בלילה לא לעשות כלים
תלוי איפה
בעיר ממש לא
בעיר ממש לא
זה אחלה
באותו הנושא: