10 תשובות
כן
קצת הרבה
זה אחלה
Snt
20 או 25 זה סבבה לאנשים 30 לשעה זה הרבה לכיס שלהם
זה סבבה
וואוו אחותי כן
זה ממש טובב בהצלחה אהובתיי
לא .אלא אם זה עבודה קלילה שזה סתם בלילה לא לעשות כלים
תלוי איפה
בעיר ממש לא
זה אחלה