5 תשובות
את רוצה שאני אלך איתך
להזמין חברה? או כמה בנות שתרצי להתיידד איתן מהכיתה או מהאיזור? בכללי אין שום דבר רע גם בללכת לבד תוכלי לעשות כמה שחיות הלוך חזור, אפקטיבי יותר מאימון גוף
אני חושבת שתלכי את יכולה להזמין חברה וגם לפעמים להיות לבד זה יכול להיות כיף ומרגיע:)
שואל השאלה:
כל הבית ספר שלי והחברות שלי נמצאות איפה שאמא שלי גרה ואצל אבא שלי אני לא מכירה אף אחד
כל הבית ספר שלי והחברות שלי נמצאות איפה שאמא שלי גרה ואצל אבא שלי אני לא מכירה אף אחד
אנונימית
תשימי טמפון
באותו הנושא: