8 תשובות
אני חושבת שהם כן אבל הם עדיין יהיו פסיכופתים
כן אבל בצורה הפסכופתית שלהם
כן אבל בצורה אחרת
שואל השאלה:
אתם יודעים אולי להסביר באיזו צורה?
אנונימית
כן אבל בצורה שונה
בתור אחת שיצאה עם אחד כזה, יש להם רגש של אהבה, אבל הם מבטאים את זה בדברים אחרים.
לא ממש רגש אהבה, יותר בסגנון של משיכה.
הם לא יודעים להגיד "אני אוהב אותך" מכוונה.
פרידה כן תציק להם, אם בזוגיות היה מגע, שזה משו שהם ממש יתגעגעו אליו.
אין להם רגשות עצב וצער.
פשוט מוזרות.
וזה מידע מאוד כמה מקרים שאני מכירה.
T.T
אחד המאפיינים של ההפרעה הזו הוא אי יכולת להרגיש אמפתיה כלפיי אחרים. אהבה דיי קשורה לאמפתיה ורגישות אז כנראה שלא, אבל הפסיכופתים הם לרוב אינטליגנטיים אז הם מצליחים לזייף אמפתיה ולתת מצג שווא של אהבה
אין להם גם רגש של חרטה, או רגש של צער, כגון בן אדם שנפטר.
הם יכולים להזיל דמעה כי יחסר להם משו, אבל לא יהיה להם רגש בדמעה הזו.
מסכנים.
T.T