22 תשובות
תנשמי עמוק הכל בסדר. תתקשרי למישהו קרוב שגם הלך לבת מצווה
סביר להניח שנשארה עוד והפלאפון על שקט
הכל בסדר
ניסית להתקדר לאבא שלך?
הכל בסדר
ניסית להתקדר לאבא שלך?
שואל השאלה:
אני יודעת שאמא שלי נוסעת עם דודה שלי (אחותה) לשם
ושתיהן לא עונות
אני יודעת שאמא שלי נוסעת עם דודה שלי (אחותה) לשם
ושתיהן לא עונות
היא כנראה לא עונה לך כי היא השאירה את הטלפון בתיק והיא לא לידו כרגע או שהיא לא שומעת בגלל המוזיקה. הרבה פעמים כשאנשים באירוע הם לא עונים לטלפון, אין פה מה להילחץ....
שואל השאלה:
ואבא שלי נפטר^ (לתשובה השניה)
ואבא שלי נפטר^ (לתשובה השניה)
הכל בסדר אל תדאגי אמא שלי כל פעם אומרת וחוזרת בשתיים עשרה אחת זה אירוע זה מתארך ולא שומעים בטח היא רוקדת אם היה קורה משהו חלילה מזמן היית שומעת על זה אל תדאגי
אנונימית
הכל בסדר, כנראה הבת מצווה לא נגמרה והיא החליטה להישאר עוד קצת, אולי היה איזה מופע או משהו בבת מצווה אז היא שמה את הטלפון על שקט או שהיא לא שמעה את הטלפון (זה קרה עם אמא שלי ממש הרגע התקשרתי אליה מלא והיא לא ענתה, בסוף הטלפון היה על שקט)
שואל השאלה:
אבל היא אמרה שב9 היא תחזור היא אמרה לי!
היא לא עונה לי היא לא עונה
אחותי בהריון אני לא יכולה להתקשר אליה ולהגיד לה
אבל היא אמרה שב9 היא תחזור היא אמרה לי!
היא לא עונה לי היא לא עונה
אחותי בהריון אני לא יכולה להתקשר אליה ולהגיד לה
הכל בסדר אל תילחצי, גם אמא שלי אמרה לי שהיא תבוא בתשע אבל המסיבה התחילה רק בשמונה וחצי והיא לא ידעה את זה
תשתי מים ותחשבי מחשבות טובות הכל בסדר
תשתי מים ותחשבי מחשבות טובות הכל בסדר
שואל השאלה:
אני לא נושמץ
אני לא נושמץ
אל תיכנסי לסרטים האלה של מה קרה למה היא לא עונה אולי קרה משהו, אני תמיד חושבת על זה ובסוף הכל בסדר.
תדמייני שאת בבת מצווה והיא לא נגמרה ובאלך להישאר,לדבר שם עם האנשים, לאכול אז כנראה זה גם מה שאמא שלך עשתה
תדמייני שאת בבת מצווה והיא לא נגמרה ובאלך להישאר,לדבר שם עם האנשים, לאכול אז כנראה זה גם מה שאמא שלך עשתה
היי הכל טוב. היא חזרה או התקשרה?
מין הסתם שהן לא יוענו הן בבת מצווה..
גם אמא שלי ב19:00 הלכה ללמוד אצל חברה ואמרה שהיא תחזור ב21:00 והיא חזרה רק עכשיו
גם אמא שלי ב19:00 הלכה ללמוד אצל חברה ואמרה שהיא תחזור ב21:00 והיא חזרה רק עכשיו
היא חזרה?
אם היה קורה משהו בדוק היו מתקשרים אלייך כי הם משפחה
שואל השאלה:
כן היא חזרה לפני כמה דקות, היא הייתה גם בבית כנסת אז לא היה קליטה שם זה מקלט או משהו כזה , בגלל זה היא לא ענתה
היה לי התקף חרדה זה היה נורא
ממש תודה לכם
כן היא חזרה לפני כמה דקות, היא הייתה גם בבית כנסת אז לא היה קליטה שם זה מקלט או משהו כזה , בגלל זה היא לא ענתה
היה לי התקף חרדה זה היה נורא
ממש תודה לכם
שמחה שחזרה :)
תבקשי ממנה שיהיה לה דרכים לדבר איתך פעמים הבאות
תבקשי ממנה שיהיה לה דרכים לדבר איתך פעמים הבאות
וואו בטח יש לך חיים מעניינים אחות בהריון אבא מת רק אצלי ההורים גרושים
שמחה שהיא חזרה והכל טוב ב"ה (:
אוי אני כל כך מצטער על התקף החרדה, שמח שהכל הסתדר
^^^ תגידי יש לך בעיות? למה שתגידי שחיים בלי אבא הם מעניינים
אנונימי
זה סוג החיים שעושים עליהם סרטים זה למה