4 תשובות
אז תגידי שחשבת ולא שינית את הדעה שלך
שואל השאלה:
ביקשתי להתפטר כבר אני בבית כמה ימים פשוט אמרו לי תחשבי על זה קצת
אנונימית
תבקשי עותק של החוזה שלך ותעברי עליו ותבדקי מה הזכויות שלך, בדרך כלל צריך להודיע כמה זמן מראש (אמור להיות כתוב בחוזה כמה לדעתי) ולגבי נוסח של מכתב התפטרות אפשר למצוא באינטרנט זה לא בעיה
לא צריך חכם
להגיד אני לא רוצה לעבוד כאן יותר... תגידי שלא נעים לך כאן ושקשה לך
אנונימי