5 תשובות
אני אוהבת את שתיהם ממש הם אחד אחרי השני אצלי בסרטים אבל אנדגיים לקח בגלל הסצנה של הפורטלס
סוף המשחק אמאלה מלחמת האינסוף עצוב מדי
מלחמת האינסוף
אמא או אבא
אבל סוף המשחק כי זה ה-סרט למרות שבכיתי מלא