4 תשובות
אולי הוא לא אחד שלך אם את מרגישה שאת צריכה זמן לבד...
לא הייתי אומרת לו בדיוק את זה כדי לא לפגוע בו, אבל אולי לבקש ממנו קצת ספייס לרענן את הסוללה הנפשית שלך (בקטע של להיפגש בתדירות נמוכה יותר לתקופה קצרה) ולהבהיר לו שאת מאוד אוהבת אותו וזה לא קשור לפרידה
לא הייתי אומרת לו בדיוק את זה כדי לא לפגוע בו, אבל אולי לבקש ממנו קצת ספייס לרענן את הסוללה הנפשית שלך (בקטע של להיפגש בתדירות נמוכה יותר לתקופה קצרה) ולהבהיר לו שאת מאוד אוהבת אותו וזה לא קשור לפרידה
את יכולה לצאת לחופשה לבד או עם חברות או משפחה לכמה ימים, אולי את פשוט מרגישה צורך להתרחק מהסביבה ומהשגרה ולא ספציפית ממנו
אם זה לא עוזר אז אולי תבקשי ממנו שתעשו הפסקה לקצת זמן
יכול להיות שאת פשוט בתקופה או במקום לחוץ
אם זה לא עוזר אז אולי תבקשי ממנו שתעשו הפסקה לקצת זמן
יכול להיות שאת פשוט בתקופה או במקום לחוץ
לא מבינה גדולה כי אני בלי נסיון, אבל אולי תבקשי ממנו הפסקה לשבוע או יותר, כנה שתצטרכי ובזמן הזה תביני אם את עדיין רוצה להיות איתו או שלא
אם את מרגישה שאת מתגעגעת אליו והוא חסר לך אז כנראה שאת עדיין אוהבת אותו וסתם היה לך איזה משהו, אבל אם את לא מרגישה שהוא חסר לך ואת בסדר בלעדיו אז זאתי ההחלטה הנכונה בשבילך (:
אם את מרגישה שאת מתגעגעת אליו והוא חסר לך אז כנראה שאת עדיין אוהבת אותו וסתם היה לך איזה משהו, אבל אם את לא מרגישה שהוא חסר לך ואת בסדר בלעדיו אז זאתי ההחלטה הנכונה בשבילך (:
שואל השאלה:
הקטע שאני דיי רחוקה ממנו כי אני עושה חמשושים וגם סגרתי עכשיו
הקטע שאני דיי רחוקה ממנו כי אני עושה חמשושים וגם סגרתי עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: