4 תשובות
יש לי פלטת צלליות שלהם והם סבבה לא התנסתי במשהו אחר שלהם והם יחסית זולים מקרליין לוראיל וכאלה
לדעתי זאת חברה דווקא טובה, אני משתמשת באייליינר שלהם, הוא בול כמו של לוריאל שעולה בסביבות ה80, רק שינו את השם לקלאסיק וזה עולה סך הכל 30 רק בגלל השם. חברה זולה וטובה בקיצור
טובים וזולים (:
הם ממש אחלה