7 תשובות
במקרה שלך התעלמו, במקרים אחרים לא.
דיי כולם כאן מהפסגה איזה איזור?
כי אנחנו יותר נורמלים
^אני מתכוון שהם משוגעים לי לא אכפת כמה דגלים הם ישימו הם לא יקבלו מדינה בזכות זה
יותר נורמלים וב"ה לא בעד טרור וכול זה
את גרה שם?
אני גרה בפסגת זאב וערבים עברו עם דגל פלסטין וכולם רדפו אחריהם וצעקו והם הורידו 2 ערבים פחדנים
אנונימית
באותו הנושא: