8 תשובות
כן הוא צודק
שואל השאלה:
אם אני אקבע תור מחר עוד ישאר לי? או שזהו?
אנונימית
ברור שזה מה שיקרה כי נראה לי שלאט לאט חוזר טיפה הקורונה וכל ההורים יהיו באטרף לחסן את הילדים שלהם ואז כבר לא ישאר
ישאר לך
מחר אני חושבת שעדיין ישאר לך
זה לא שהחיסונים עומדים להגמר, היו מתים, אם ככה היה לא היו מלחיצים על זה כל כך ומנסים לשכנע אנשים להתחסן.
הפלסטינאים סירבו למיליון חיסונים שהציעו להם, בכללי יש עוד הרבה חיסונים שתכף פג תוקפם, הם חייבים לחסן כמה שיותר כי אחרת הכל הולך לפח.
העניין הוא שתכף לא יהיה כי זה יהיה פג תוקף
מנסים ללחוץ עליכם להתחסן ואתם אוכלים את זה.
אנונימית
נטו תרגיל שמטרתו לעורר פאניקה של רדיפה אחרי חיסונים ולהשיג מתחסנים נוספים