4 תשובות
תחייה את הרגע על תחשוב על מה שהיה אחר כך תנסה להראות לה אהבה,לרצות אותה ולהמשיך לפנק אותה ולא לריב איתה על דברים מטופשים שתאכלו להמשיך בקשר בריא וכל זה
בכל מקרה אם אתה לא רואה אצלה סימנים שנמאס לה אתה לא צריך לדאוג
אני לא בן אבל רציתי לעזור :)
בכל מקרה אם אתה לא רואה אצלה סימנים שנמאס לה אתה לא צריך לדאוג
אני לא בן אבל רציתי לעזור :)
תנסה להנות מזה שאתם ביחד ולא לחשוב על פרידות/לריב על דברים מטופשים
זה כבר נקרא אובססיה לא אהבה, תעשה חושבים האם אתה באמת אוהב אותה או שאתה אובססיבי אלייה :)
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אובססיבי, אני פשוט מפחד יותר מידי לאבד אותה.
אני כל כך מאושר איתה ואני מפחד שזה ייפסק.
אני לא אובססיבי, אני פשוט מפחד יותר מידי לאבד אותה.
אני כל כך מאושר איתה ואני מפחד שזה ייפסק.
אנונימי
באותו הנושא: