התחברות
הרשמה
כשאני שולחת הודעה באימייל ואז מוחקת, זה נמחק גם אצל הנמען?
26 ביוני 2021, 23:37
הודעות
דואר אלקטרוני
מסרים
gmail
ג'ימייל
2 תשובות
תלוי, לי זה מוחק מדי פעם :/
R
ROCK STAR
שואל השאלה:
שיואו מה אני עושה
Y
Yayyy
באותו הנושא:
כשאני שולחת לעצמי הודעה כאן, המערכת רואה את ההודעות האלה?
איך אני שולחת עבודה מהword למורה שלי באימייל??
כשאני שולחת הודעה למישהו בקיק, מה זה אומר אם רשום s / d/ r
כשאני שולחת לחבר שלי הודעות הוא לא מתייחס .. אבל כשאני שולחת כמה הודעות שיענה רק אז..
למה תמיד כשאני מחכה שהקראש ישלח לי הודעה הוא לא שולח וכשאני לא מחכה הוא שולח?
למה תמיד כשאני שולחת הודעה לקראש או שהוא שולח לי הלב שלי דופק ממש בקצב מהיר?
כשאני שולח אימייל אפשר לרשום את הכתובת האימייל באותיות גדולות או קטנות?
כשאני מתחברת לסטיפס במכשיר אחר, עם האימייל וזה, זה עדיין שולח הודעת אימות לטלפון?
באינסטגרם כשאני שולחת הודעה אז לפעמים ההודעה בצבע סגול ולפעמים בכחול מישהו יודע מה זה אומר?
כשאני שולחת הודעה בפרטי באינסטגרם אני יכולה לראות אם הוא קרא את ההודעה?
למה כשאני שולחת לידיד שלי הודעה כחולה