5 תשובות
לא, המצלמה מראה אותך בדו מימד ואנשים רואים אותך בתלת מיימד, לא כולם פוטגנים במצלמה אבל זה לא אומר שהם נראים ככה גם במציאות.
את נראה כמו במראה, רק הפוך
את נראה כמו במראה, רק הפוך
נראלי שאותו דבר רק מצדדים שונים
את מתכוונת שהם רואים אותנו בצורה מומרת? כלומר ההפך כמו מראה?
זה רגיל, זה נראה לך משונה רק בגלל שאת רואה את עצמך אחרת כל החיים,
הם רואים אותך ככה כל החיים אז זה לא נראה להם שונה.. זה בול אותו הדבר רק שזה לא, בתכלס אין לך מה לחשוב על זה.
זה רגיל, זה נראה לך משונה רק בגלל שאת רואה את עצמך אחרת כל החיים,
הם רואים אותך ככה כל החיים אז זה לא נראה להם שונה.. זה בול אותו הדבר רק שזה לא, בתכלס אין לך מה לחשוב על זה.
אני חושבת שאחורית
לא זה ולא זה
רואים אותי כמו באחורית פשוט הפוכים אופקית
מקווה שהבנת
רואים אותי כמו באחורית פשוט הפוכים אופקית
מקווה שהבנת
באותו הנושא: