37 תשובות
מים
אנונימי
''אוויר, מאה שנים חלפו ואני ואחי מצאנו את האווטאר החדש''
אז זה מוזר כי לא צריך לענות לזה
אנונימי
לא לענות או לענות לב
לייק להודעה
אימוגי של פרצוף נשיקה זה מה שאני תמיד כותבת
לייק על ההודעה
אימוגי אש
S0M
אם הןא עשה תאימוגי הזה של האש אז רק לייק על ההודעה תעשי
שואל השאלה:
זה יהיה ממש מוזר אם אני אענה לו
מים ?
אנונימית
אל תהי פדחנית
לייק להודעה תעשי לו וזהו
תעשי אימוגי של מכבי אש אם את ממש רוצה להגיב
הכי טוב "יבן זו*ה מה אכפת לי"
S0M
תודה לך על מחמאה
שואל השאלה:
^מה זה קשור לאש ?
וזה מישהו אני מכירה אז שזה לא יהיה מאוד מוזר כי אני עוד אראה אותו
אנונימית
כן, זה יהיה מוזר אם תכתבי לו מים
כולה עשה אש, לייק לתגובה ונגמר הסיפור
לא צריך להיות פדחנים חברים
לייק להודעה הכי פשוט
שתקו עם הרעיונות האלה שלא תעשה לעצמה פדיחות
תעשי לו לייק על ההודעה או את הלב הזה של האינסטגרם זהו אין עוד אופציות או שלא עונים בכלל
בדיוקק ^
ממש נכון^^
שואל השאלה:
בסוף שאלתי את חברה שלי ועניתי לו
בקיצר תודה רבה
אנונימית
ברה.
S0M
תעשי לזה לייק זה לא מביך וזה הגיוני
תעשי לייק או ❤
אל תעני או תעשי לייק להודעה
פשוט לב זה סתם מביך
אנונימית
אווטאר אנג.
מים
תסתלבטי קצת מה קרה
אני תמיד עושה לייק להודעה להודעות כאלה
וואו כל מי שאומר לה לא לעשות פאדיחות אתם מה זה מגזימים
הוא שלח לה הודעה מוזרה הגיוני שתענה תשובה מוזרה זה לא פאדיחה כי היא לא הייתה עונה לו ככה אם הוא לא שולח את זה, איך היא המביכה בסיטואציה?
אנונימית
ואתה טראש חח
לייק להודעה
אתמול קרה לי, וזה תלוי אם זה מישהו שבאלי לדבר איתו או לא . אם זה מישהו שאני רוצה שנדבר אז אגיב אימוגי לב ואם זה סתם מישהו שלא באלי לסנן אז אני לוחצת לייק ושלום על ישראל. בדרך כלל כשעושים לב, איכשהו השיחה זורמת ומי שבאמת ירצה לדבר איתך ימשיך איכשהו תשיחה. ואם זה הדדי אז מה יותר טוב מזה זכית חחח
אנונימית
אני הרגתי את מופסה
גאוני^