5 תשובות
כן הכל שם מאוס וחוזר על עצמו
שואל השאלה:
זה גרוע אם מחקתי את זה ?
אנונימי
אני מזמן לא פעילה באינסטגרם וכל הטיקטוק משעמם
כן זה טוחן לי את המוח בשטיות ואחרי שאתה שם אתה אומר למה אני צכה לדעת מכול האנשים האלו ולראות את החיים שלהם בכלל
בחיים לא היה לי לא אינסטגרם ולא טיקטוק אז אני לא יודעת אם פתאום זה התחיל לשעממם כי אותי זה תמיד שעיממם