4 תשובות
כשהמצפון אומר לך שלא מתאים לענות תעני ומשו שלא היית עונה בדדרך כלל..
למה לא עשית סימן שאלה?

ובקשר לשאלה:
כשהם יורדים עליך, תלמדי להחזיר, ושלא יכלו לקלל אותך ואת תשבי בצד כמו ילדה בלי חיים שנותת לכולם להעליב אותך, תראי להם מי הבוסית!
כאשר יורדים/מעליבים וכו' תעני בחזרה, אל תתני להם להשפיל אותך, תראי להם שאתצלא פראיירית, רק ככה ייקחו אותך ברצינות.
שואל השאלה:
איך אבל לעשות את זה אני לא יודעת איך להתנהג לאנשים כאלה?