6 תשובות
האהוב עליי מנגו והפרי הורוד הזה שנראה כמו דרקון
ומה שאני אוכלת הכי הרבה זה תפוחים ובננות :/
האהוב עליי תותים!! ושאני אוכלת הכי הרבה זה תפוח
מלון
ומלון
האהוב עליי אננס ואני אוכלת כל היוםם!!!
לי יש שלושה פירות שאני אוהב:
דומדמניות, תפוחי רד מון, ופטל אדום.
הפרי שאני אוכל הכי הרבה זה או אבטיח, או תפוח ירוק.
אהוב : תותים
אוכלת הכי הרבה : מנגו ואבטיח