6 תשובות
האהוב עליי מנגו והפרי הורוד הזה שנראה כמו דרקון
ומה שאני אוכלת הכי הרבה זה תפוחים ובננות :/
ומה שאני אוכלת הכי הרבה זה תפוחים ובננות :/
האהוב עליי תותים!! ושאני אוכלת הכי הרבה זה תפוח
מלון
ומלון
ומלון
האהוב עליי אננס ואני אוכלת כל היוםם!!!
לי יש שלושה פירות שאני אוהב:
דומדמניות, תפוחי רד מון, ופטל אדום.
הפרי שאני אוכל הכי הרבה זה או אבטיח, או תפוח ירוק.
דומדמניות, תפוחי רד מון, ופטל אדום.
הפרי שאני אוכל הכי הרבה זה או אבטיח, או תפוח ירוק.
אהוב : תותים
אוכלת הכי הרבה : מנגו ואבטיח
אוכלת הכי הרבה : מנגו ואבטיח