4 תשובות
להגיד לעצמך fuck it, its now or never
קודם כול מחכה שנרד בגלל שאם היא תביא דחייה אז שנינו תקועים באוטובוס וזה מביך.

ותכלס אף פעם לא הייתה לי בעיה לגשת למישהי תחשבי על זה ככה: לפחות היה לי תאומץ לגשת ואם קיבלתי לא מה הפסדתי? יש הרבה דגים בים זאת/זה אמרו לא? יש עוד מאה שאפשר לגשת אליהם
שואל השאלה:
כן צודק , אבל פשוט ברגע האמת שזה קורה אני קופאת ובאמת לא עושה כלום כי אני מפחדת מהתגובה שלהם
אנונימית
תקשיבי צריך להוציא מראש "מה אם אקבל דחייה"

המציאות היא שיש סיכויי לא קטן שתקבלי. מה שבאמת משנה פה זה לא אם תקבלי כן ולא אם תקבלי לא, מה שאת צריכה להוכיח לעצמך זה שאת מסוגלת לעשות את הצעד הזה שהוא לגשת אל הבנאדם.
תכניסי את זה לראש= ניסיתי ולא קפאתי והוכחתי לעצמי שאני מסוגלת