5 תשובות
אהבתי זו שאלה טובה
צריך לחפש לה תשובה טובה
צריך לחפש לה תשובה טובה
אף אחד לא אורמ את זה,אבל מצעד הגאווה נועד לזה כדאי שיהיו זכויות הוגנות ללהטב,ותאמת שאין לי בעיה שיהיה מצעד של תורה זה לא מפריע לי(כל עוד לא מנסים שלכנע אנשים להפוך לדתיים או משהו)
אנונימית
תעשי מצעד של תורה בתל אביב אני לא מתנגדת
ליטרלי מצעד הדגלים, וגם על מצעד הגאווה אומרים שהוא הסתה
אף אחד לא אומר את זה
אנונימי
באותו הנושא: