6 תשובות
תמיד אני נוטשת באמצע :)
יש סיפור שהתחלתי לכתוב לפני כמעט יותר משנתיים ואני יודעת איך אני רוצה לסיים אותו והכל, אבל פשוט לא מצליחה להמשיך לכתוב
תאמת שלא. אני מתייאשת לרוב אבל כן יש ספרים שהם לקראת סיום פשוט אין מטויבציה להמשיך, את יכולה לנסות לקצר דברים כדי לסיים
שואל השאלה:
מזדהה. הלוואי שיהיה לי את הנחישות לסיים סיפור כמו שיש לי בללחוץ על דלג אחרי 5 שניות ביוטיוב ביכ.
אנונימית
אני בדיוק עובדת על זה
כן, הצלחתי. האם זה היה קל? לא.
זה היה קשה מאוד. זה דורש הרבה משמעת עצמית, כל יום אמרתי לעצמי שאני כותבת. כל יום זה כל יום. גם כשאני חולה או חסרת מצב רוח.
כשהיה לי קשה עודדתי את עצמי להמשיך. אחרי שנים שבהם נטשתי סיפורים החלטתי שאת הסיפור הזה אני כותבת מהתחלה ועד הסוף, וגם אחרי שסיימתי לכתוב את הטיוטה הראשונה ערכתי אותו שבע פעמים עד שהייתי מרוצה.
גם לי יש כאלה :(
אבל זה בגלל שהם כתובים בצורה כל כך מבולגנת ואין לי דרך הגיונית לסדר אותם.
או שהדמויות לא היו מעניינות מספיק כדי שאני אמשיך לכתוב עליהן.