24 תשובות
ומה עם צלקות בלב
אנונימי
שואל השאלה:
אני שמחה לגלות שאני לא היחידה..
אנונימית
ואו זה אחד היפים
שואל השאלה:
צלקות בלב>>>
אנונימית
לא רק את לגמרי
למרות שבבנות זה ממש אבל ממש לא מושך
שואל השאלה:
זה תלוי
אנונימית
וואו גם אני.
אומייגד כןן
אוקיי
צלקות בלב?
את באמת םסיכו
שואל השאלה:
אני לא נושמתת
אנונימית
כי יש לך צלקת בלב
שואל השאלה:
כן:)
אנונימית
כנלל
וואו כן זה ממש מחרמן
אמא
שואל השאלה:
^^ אמאלהה כל כך
אנונימית
וואו נדיר
כן כל כך חשבתי שאני פסיכופתית מוזרה שחושבת את זה
אנונימית
גם אני ^
אני חושב שאני ואת מאוד נסתדר
יש לי מתחת לעין קטן יש לי בצד השמאלי של האף למעלה קטן
ויש לי בכף יד השמאלית איפה שהוורידים צלקת בינונית אבל שמים לב אליה שדווקא אותה אני אוהב
אנונימי
אני מוסיף צלקת בלב אין לי אבל יש לי צלקת קטנה מתחת לחזה הימני אבל פחות עפתי עליה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ הו וואו
אנונימית
צלקות זה מקסים.
גם צלקות בלב זה מחרמן