4 תשובות
copd זה אמפיזמה או ברונכיטיס כרוני. שתי מחלות כרוניות. בברונכיטיס כרוני אתה תזהה אדם שבדרכ מעשן כבד או עם בלון חמצן, עם קשיי נשימה והוא כנראה מודע לכך שיש לו את המחלה
היפרונטילציה זה שבמצב לחץ נושמים המון נשימות לדקה ואז מאזן החומציות בגוף משתנה בגלל עודף בפחמן. אבל בעיקר מצב כזה הוא הפיך ורק צריך להרגיע את המטופל
*לנשום
copd זה מחלות 2 כרוניות:
1.ברונוכיטיס כרוני שאת זה תזהה באמת אם אומרים לך בסיפור מקרה שהבן/בת אדם מעשן כבד ועם מחולל חמצן בבית.
2. אמפיזמה

היפרוונטילציה זה כאשר מישהו נכנס ללחץ ומתחיל לנשום הרבה (מה שיגרום לטאכיפנאה שזה אומר יותר מידי נשימות ממה שצריך) וזה בין המחלות נשימה היחידות שלא נותנים בהם מסכת חמצן למה? כי הבן אדם נמצא היותר מידי נשימות אז במקום זה מתרגלים איתו/ה נשימות לדוגמא: מישהי ראתה את חבר שלה נדרס למוות להכנסה ללחץ וכתוצאה מזה התחילה להנשים הרבה"
שואל השאלה:
וואי תודה לך
אנונימי