8 תשובות
שחררי זה לא טוב.
תתקדמי הלאה
תתקדמי הלאה
כדי לך לשחרר,יש לו חברה.
אבל יש לו עכשיו חברה אז את לא יכולה לעשות כלום בנידון, תחכי עד שהם יפרדו או משהו ואז אחרי כמה שבועות- חודשים תנסי לדבר איתו למרות שלפי דעתי כדאי לך לשחרר ממנו כי רק מתי שראית שיש לו חברה התחלת להרגיש אליו משהו אז כנראה שאהבת רק את זה שהוא מתייחס אלייך אז חבל שתפגעי בו שוב.
בהצלחה:)
בהצלחה:)
הגלגל התהפך, את ראית שיש לו מישהי אז גם התחלת לרצות אותו כנראה כי אהבת את היחס ממנו
תתרחקי לטובתך
תתרחקי לטובתך
שואל השאלה:
הבעיה היא שאנחנו ידידים ממש טובים כבר הרבה זמן ופעם שהוא היה בעניין שלי, לא רציתי אותו והסכמנו שנישאר ידידים. הוא הצליח להתגבר על הרגשות שלו כדי שנישאר ידידים מן הסתם שאני גם אעשה ככה אבל אני לא יודעת אם זה אפשרי
הבעיה היא שאנחנו ידידים ממש טובים כבר הרבה זמן ופעם שהוא היה בעניין שלי, לא רציתי אותו והסכמנו שנישאר ידידים. הוא הצליח להתגבר על הרגשות שלו כדי שנישאר ידידים מן הסתם שאני גם אעשה ככה אבל אני לא יודעת אם זה אפשרי
בטח שזה אפשרי, תנסי גם להשתלט על הרגשות שלך כמו שהוא עשה.
אם הוא הצליח גם את תצליחי, אני מאמינה בך:)
אם הוא הצליח גם את תצליחי, אני מאמינה בך:)
את חייבת לשחרר, אין לך ברירה.
הקשר הזה לא נשמע לי טוב תנתקו אותו
למה בכלל הסכמתם להיות ידידים? זה סתם משאיר אתכם באותו מקום וזה אף פעם לא נגמר טוב, ברגשות אי אפשר ממש לשלוט לצערי.
למה בכלל הסכמתם להיות ידידים? זה סתם משאיר אתכם באותו מקום וזה אף פעם לא נגמר טוב, ברגשות אי אפשר ממש לשלוט לצערי.
באותו הנושא: