3 תשובות
אמא שלי ודודות שלי היה להן שיבושי במחזור וזרמים בגוף
אנונימית
וגם אם עכשיו גם מחוסנים נדבקים אז עדיין המחלה הרבה יותר קלה אז לדעתי זה הכי בטוח
ברור שלעשות אני עשיתי והכל בסדר הכי בטוח זה להתחסן הסיכונים כל כך מועטים ונדירים וזה בטח עדיף על להידבק