3 תשובות
אני לא חושבת שהם דווקא לא האמינו בך, אולי הם פשוט רצו שתראי איך זה מתאים לך ותתקדמי שלב שלב
חייב להגיד כול הכבוד שלא הרמת ידיים ואת כן צריכה להיות גאה זה מגיע לך
זאת לגמרי לא בעיה שלך שלא האמינו בך, את עמדת על שלך ועשית והתקדמת כמו שצריך
את צריכה להיות גאה בעצמך ואין לך שום סיבה להיות מושפלת
באותו הנושא: