4 תשובות
תאמת אני ממש פחדתי אבל זה לא כאב בכלל רק אחרי יום כואבת קצת היד אבל זה לא נורט
לא כואב הרבה זה כואב כאילו את נושכת לעצמך בלשון אבל אחרי יום כזה נהיה כאבים ביד לאיזה יום וחצי אבל לא משהו שהוא בלתי נסבל
עשיתי בדיוק היום בבוקר. לא כואב.
קבעו לי חיסום לשבוע הבא ואני מפחדת