6 תשובות
יש לדודה שלי והיא ממש מרוצה ממנו
נראה איכותי
אבל מוזר שהוא כל כך זול
אבל מוזר שהוא כל כך זול
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!! :)
תודה!! :)
אנונימית
שואל השאלה:
כן בגלל זה שאלתי כי הוא נורא זול
כן בגלל זה שאלתי כי הוא נורא זול
אנונימית
אני ממליצה על המחליק של חברת בייביליס
את זה אני לא מכירה
את זה אני לא מכירה
הוא נראה איכותי אבל תדעי שלא משנה איזו איכות את קונה זה משנה איך את משתמשת בו.אל תעברי מעל 185 בחימום כי זה משנה את הצורה הטבעית לצמיתות.
באותו הנושא: