23 תשובות
כן למה לא החיים קצרים
אם באמת מעניין אותך מה שלומו
זה ממש נחמד מצידך
אני בטוחה שהוא ישמח
אם באמת מעניין אותך מה שלומו
זה ממש נחמד מצידך
אני בטוחה שהוא ישמח
כןכן תשלחי אני גם התפדחתי לשלוח ובסוף הוא שמח שהתעניינתי
שואל השאלה:
מה לרשום לן "אתה בסדר?" הוא לא כזה מגיר אותי
מה לרשום לן "אתה בסדר?" הוא לא כזה מגיר אותי
אנונימית
תרשמי לו
היי ראיתי שהרגשת לא כל כך טוב מה שלומך עכשיו?
אבל במילים שלך כזה
היי ראיתי שהרגשת לא כל כך טוב מה שלומך עכשיו?
אבל במילים שלך כזה
כן זה יהיה נחמד וגם בטח הוא ישמח
תשלחי לו הודעה
כן כן תשלחי לו הודעה אבל תנסחי יפה כמו למשל: היי שמתי לב שהרגשת לא טוב אתמול, אתה מרגיש יותר טוב עכשיו?
כן תרשמי לו בטח
זה יהיה נחמד
זה יהיה נחמד
ילד ממש שיכור ?
אנונימי
כן, זה ממש נחמד
בוודאי, זה בא מתוך אכפתיות; הוא אמור רק להעריך את זה- זו תהיה בעיה שלו אם יחשוב אחרת.
תכתבי "היי אני יודעת שאנחנו לא מכירים אבל ראיתי אתמול במסיבה שלא הרגשת טוב, רציתי לברר איך אתה עכשיו" וזהו.❤
תכתבי "היי אני יודעת שאנחנו לא מכירים אבל ראיתי אתמול במסיבה שלא הרגשת טוב, רציתי לברר איך אתה עכשיו" וזהו.❤
שואל השאלה:
היוש כולם שלחתי לו והמשכנו לדבר
היוש כולם שלחתי לו והמשכנו לדבר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על העזרה
תודה לכולם על העזרה
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא רציתי אותו הוא כן הטעם שלי חח
חח לא רציתי אותו הוא כן הטעם שלי חח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה fm
תודה fm
אנונימית
שואל השאלה:
לאב יו
לאב יו
אנונימית
שואל השאלה:
אה אתה בן אופס חח
אה אתה בן אופס חח
אנונימית
שואל השאלה:
הוא סינן :(
הוא סינן :(
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו הוא ענה דיברנו ואז סינן
כיאלו הוא ענה דיברנו ואז סינן
אנונימית
שואל השאלה:
וגם הןא לא עוקב אחרי וגם אני לא והוא צפה לי בסטורי בלי לעקוב:(
וגם הןא לא עוקב אחרי וגם אני לא והוא צפה לי בסטורי בלי לעקוב:(
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני אראה לך
איך אני אראה לך
אנונימית
הוא ילד ?
אנונימי
שואל השאלה:
בן 18 לא התכוונתי באמת לילד
בן 18 לא התכוונתי באמת לילד
אנונימית
באותו הנושא: