14 תשובות
מוגזמוש
שואל השאלה:
יש באיזור שלי עוד מישהי שעושה ב80 אבל היא עושה לא טוב
אנונימית
אין עוד כאלה שעושות באזור שלך?
רק גל או גם בנייה וזה ?
מוגזם ממש
שואל השאלה:
רק ג'ל
יש עוד שאני יכולה להגיע אליהן אבל זה יותר רחוק לי.
אנונימית
אם זה רק גל אז זה מוגזם הכי יקר ששילמתי פעם על גל וגם זה מוגזם זה היה 100
^^ אז תיקחי מונית או אוטובוס או שתבקשי מההורים שלך
תלוי איך היא עושה ואם זה כולל קישוטים או לא
בדרך כלל לוקחים 100
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אסע למישהי שלוקחת 100 זה לנסוע בלפחות שני אוטובוסים ואם אני נוסעת במונית זה כבר לא משתלם לי
וזה כולל דוגמאות בשתי אצבעות בכל יד
אנונימית
זה מוגזם הכי יקר ששמעתי זה 120 וזה על מילוי או על אקריל כאילו 140 זה סחיטה המחיר הנורמלי זה בין 80 ל100
מאוד מוגזם