7 תשובות
תלכי לבגרות זה יותר חשוב ותדברי איתם על זה
תתקשרי אליהם/שאמא שלך תתקשר ותגידו להם שיידחו לכם את זה לתאריך שאין בו שום בגרויות ומועדי ב'
גם לי זה קרה
תתקשרי למיטב הם ידחו לך את הצו ראשון
שואל השאלה:
הצו ראשון היה ב1.3 אבל דחיתי את המבחנים והם כל הזמן קובעים לתאריכים שיש לי עליהם מבחנים או בגרויות, דחיתי את זה כבר 4-5 פעמים
אנונימית
תודיעי להם מתי יש לך בגרויות או שתגידי מאיזה תאריך אין לך כלום
J0y
שואל השאלה:
הודעתי להם ושלחתי במייל את הלוח מועדי ב' כמו שהם ביקשו והם כל הזמן קובעים שוב על תאריך שיש בו מועד ב'
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא יכולים לעשות לי בעיות גיוס אם אני דוחה כמה פעמים בגלל זה נכון?
זה לא שאני לא רוצה להתגייס, אני מחכה למבחנים והם קובעים לא בסדר
אנונימית