8 תשובות
מה יש לךך
הלוואי עלי ציון כזה
זה מטורף
אל תהיי קשה עם עצמך!! כל הכבוד
זה ממש טוב
מהה את רציניתת זה נדירר
זה מעולה! מקצועות לא פשוטים בכלל לדעתי
חחח יו אני במצב דומה לשלך במקצועות אחרים ועוד הלכתי לשפר
תאומה זה פרפקציוניזם אם זה ממש מפריע לך תשפרי
לי היה 87 בספרות והיסטוריה
90 בלשון ובתנך
שיפרתי היסטוריה פעם שניה ל 88
ועשיתי גם שלישית וגם שניה בספרות ומחכה לציונים מקוןה שבעזרת ה" 90