12 תשובות
שואל השאלה:
חחח אוי לא נורא וכן אני יודעת אבל השאלה כמה זמן לקח לך בערך?
שליש
שואל השאלה:
למשל חצי שנה זה הרבה יחסית? כשאתה מתרגל נגיד 7 שעות ביום אבל היה מנוחה של 5 שבועות
לקבל 100 ב3 זה קל
אחרי זה יש מבחן מעבר ל4 שהוא גם קל וצריך לקבל 90+
אחרי זה מבחן מעבר ל5 שהוא גם יחסית קל וצריך לקבל 80+
וזהו אתה ב5
זה מה שאני עשיתי ואז החלטתי לרדת ל4 שיהיה פחות עומס כי המורה להיסטוריה יימח שמה עושה לי את המוות
שואל השאלה:
עניין של גם וגם בקיצור כמה זמן לקח לכם או כמה לוקח לדעתכם זמן ממוצע
שואל השאלה:
אגב מ0 ל92 בכמה יחל?
שואל השאלה:
אנשים שעלו מ3 ל5 או מ3-4 כמה זמן לקח לכם?
שנה של השקעה ולמידה של לפחות שעתיים ביום
שואל השאלה:
אם לקח חצי שנה 7 וחצי שעות ביום ו5 שבועות שלא למדתי זה נחשב הרבה?
שואל השאלה:
כאילו זה יכול לומר שהחשיבה אז לא כזו חזקה? שלקח הרבה זמן
זה לא עניין של זמן... זה עניין של השקעה
שואל השאלה:
אה יפה וכאילו הכוונה מבחינה להתכונן לבד