4 תשובות
יכול להגיד לך שזה 100% בזבוז כסף עדיף לשבת עם עצמך לקחת תזמן לחשוב או עם חבר ממש טוב ולדבר על הבעיות שלך פסיכולוג זה חסר תועלת
תראי קודם כל יש תגובות וכאלה אבל אם את שואלת אותימעדיף לדבר עם חבר/ה טוב/ה שאת סומכת עליו/ה
בתור מישהו שהולך לפסיכולוג והלך לרבים אחרים רוב הפסיכולוגים שהייתי אצלם כן ניסו לעזור, חלקם אפילו הצליחו
אין סיבה לא לתת צ'אנס
פשוט צריך להבין שזה תהליך ולא קורה בבום
שואל השאלה:
אבל...איך אני אדע איך לפתור את זה.
אנונימית