19 תשובות
יש לי חברים שם למה?
אנונימית
שואל השאלה:
יאוו תקשיבי אני עוברת לשם ואני חייבת עזרהה
יאוו תקשיבי אני עוברת לשם ואני חייבת עזרהה
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה כיתם חברים שלך??
באיזה כיתם חברים שלך??
אנונימית
אני גם שם לאיזה כיתה את עולה
אנונימית
שואל השאלה:
אני עולה ל י-
אני עולה ל י-
אנונימית
שואל השאלה:
י'
י'
אנונימית
גם הם עולים לי'
אנונימית
שואל השאלה:
יאא אמאלה תקשיבי אני עוברת לשם ופדיחות לבוא אני חדשה וזה כולם יסתכלו מוזר
יאא אמאלה תקשיבי אני עוברת לשם ופדיחות לבוא אני חדשה וזה כולם יסתכלו מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
אני עולה ליא אבל הכל בסדר הילדים שם סבבה לא חושבת שיסתכלו עליך מוזר או יצחקו, גם נחמדים לחדשים
אנונימית
לא למה פדיחות כל שנה מצטרפים ילדים חדשים ותמיד הם מוצאים את המקום שלהם הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
כול שנה מצטרפים? אז זה טוב לי
כול שנה מצטרפים? אז זה טוב לי
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי יש לי שאלה ,הילדים בכיתה י במיוחד הבנים נראים קטינים או גברים גברים?
תקשיבי יש לי שאלה ,הילדים בכיתה י במיוחד הבנים נראים קטינים או גברים גברים?
אנונימית
האמת שהם נראים גדולים יחסית לשכבה שלי ולשכבה שמעלי
אבל יש גם כאלה שנראים קטנים
אבל יש גם כאלה שנראים קטנים
אנונימית
שואל השאלה:
אה סבבה לי
אה סבבה לי
אנונימית
בהצלחה אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אהובתי
תודה אהובתי
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימיתת אני צריכה לשאול אותך משהוו רגע
אנונימיתת אני צריכה לשאול אותך משהוו רגע
אנונימית
שואל השאלה:
לגביי הבית ספר מותר לבוא עם שורטים?? לא כזה קצר
לגביי הבית ספר מותר לבוא עם שורטים?? לא כזה קצר
אנונימית
באותו הנושא: