11 תשובות
זה תלוי באיזה מקומות את אוכלת אבל באופן כללי כן את צודקת
אנחנו פשוט רגילים לאוכל בארץ בגלל זה אנחנו חושבים ככה
בדיוק איזה אחת שחזרה מחול אמרה לי שהיא חזרה והדבר הראשון שהיה חסר לה זה האוכל פה
כמה מהמסעדות הכי טובות בעולם נמצאות באירופה... פעם אכלת בצרפת?
שואל השאלה:
אכלתי בצרפת, גרמניה, ושוויץ.
בשום מדינה לא התלהבתי מהאוכל
אכלתי בצרפת, גרמניה, ושוויץ.
בשום מדינה לא התלהבתי מהאוכל
אנונימית
אכלת במקומות כשרים?
יש אוכל טוב בערים הגדולות ואפילו מסעדות שפים שהם שם דבר
אבל עדיין האוכל בישראל הכי טוב בעולם לדעתי,
יש פה בארץ רמה מאוד גבוהה של שפים וגם בשלנים
אבל עדיין האוכל בישראל הכי טוב בעולם לדעתי,
יש פה בארץ רמה מאוד גבוהה של שפים וגם בשלנים
ממש לא. האוכל בישרעל דוחה. והייתי ביותר מ-20 מדינות... המאפים בישרעל לרוב עשויים ממרגרינה ורוב האוכל מלא בשמן (פלאפל למשל).
^
אני לא מסכים,
חייתי בחו"ל
טיילתי בעולם
עדיין יש ערגה לאוכל בארץ,אוכל מתובל ועם המון לב ו-נשמה
כן אני טיפוס עממי
לי אישית הכי כיף לאכול אוכל ישראלי
אפילו בניו יורק (ארה"ב) הייתי הולך על אוכל ישראלי המון פעמים ---------------(לא לשכוח שבניו-יורק יש מסעדות מכל מקום בעולם)
אני לא מסכים,
חייתי בחו"ל
טיילתי בעולם
עדיין יש ערגה לאוכל בארץ,אוכל מתובל ועם המון לב ו-נשמה
כן אני טיפוס עממי
לי אישית הכי כיף לאכול אוכל ישראלי
אפילו בניו יורק (ארה"ב) הייתי הולך על אוכל ישראלי המון פעמים ---------------(לא לשכוח שבניו-יורק יש מסעדות מכל מקום בעולם)
זכותך. אני אישית לא נוגע באוכל ישרעלי. מעדיף אוכל יפני וצרפתי
בארץ י(חוץ מן האוכל היותר ישראלי) יש לנו גם המון סוגי אוכל וברמה מאוד גבוהה
למשל:
אוכל הודי 1 האהובים עליי גם
למשל:
אוכל הודי 1 האהובים עליי גם
באותו הנושא: