12 תשובות
אני אישית כן חחח סתם
יותר אינטליגנציות לא יותר חכמות
ותלןי כמובן בסביבה
ותלןי כמובן בסביבה
זה תלוי בבן אדם לא במין.
^ מה זה השיט החסר ביסוס הזה
^ מה זה השיט החסר ביסוס הזה
נראה לי שלא בהכרח
זה לא קשור למין זה קשור לשכל יש כאלו עם יותר שכל ויותר חוכמה ויש כאלו *כמוני* שלא זכו לזה
מחקר הראה שהאנשים הכי טיפשים וחכמים בעולם הם בנים אבל בנות יותר בממוצע קרובות לממוצע תמיד בגלל זה האנשים הכי חכמים/טיפשים בעולם הם לרוב בנים כי הם נוטים לקיצון זה לרוב שהם או טיפשים או חכמים אין באמצע אך בנשים זה יותר נפוץ
תקשיבו יכול להיות שאני מחרטט משהו חסר ביסוס אז אל תגיבו לי גם 4 בלילה אבל אני זוכר שראיתי משהו כזה
תקשיבו יכול להיות שאני מחרטט משהו חסר ביסוס אז אל תגיבו לי גם 4 בלילה אבל אני זוכר שראיתי משהו כזה
^ גם לי זכור ככה ולא הייתי בטוח אבל עכשיו שגם אתה אומר אני די בטוח בזה
^תמני,מוריד
המחקר אחי לא יכול לקבוע את כל האנשים בעולם. זה ניחוש לגמרי. לא הייתי הולך לפי מחקרים כאלה שמודדים את הדברים בכללי. גם יש יותר מדי משתנים
אל תאמינו לכל דבר בטיקטוק.
המחקר אחי לא יכול לקבוע את כל האנשים בעולם. זה ניחוש לגמרי. לא הייתי הולך לפי מחקרים כאלה שמודדים את הדברים בכללי. גם יש יותר מדי משתנים
אל תאמינו לכל דבר בטיקטוק.
^מחקר זה על קבוצת אוכלוסייה (מינימום של מחקר זה על 30 אנשים) ואחרי זה יש לך נתונים עם סטיות פה ושם (כמובן זה תלוי על כמה אנשים חקרת)
אם תאמר ככה אתה לא תאמין לשום מחקר
אם תאמר ככה אתה לא תאמין לשום מחקר
מה רע בלא להאמין לשום סקר? יש סקרים שמן הסתם הגיוניים כמו של99.4% יש ידיים וכו' אבל פה זה לא הגיוני בשיט.
אחי אני לא מתכוון לסקר אלא למחקר
נניח ומצאו תרופה לאלצהיימר או לקורונה וכדו' אתה יכול לומר "זה ניחוש יש הרבה משתנים"
פה זה יותר פסיכולוגיה אז האמינות היא יותר נמוכה אבל בכל אופן לא הייתי שולל בכזה ביטחון כגון "ניחוש לגמרי"
נניח ומצאו תרופה לאלצהיימר או לקורונה וכדו' אתה יכול לומר "זה ניחוש יש הרבה משתנים"
פה זה יותר פסיכולוגיה אז האמינות היא יותר נמוכה אבל בכל אופן לא הייתי שולל בכזה ביטחון כגון "ניחוש לגמרי"
אמרתי לך, מחקרים עם היגיון אנלא שולל. ואין כזה הרבה משתנים כמו בלהגיד נשים יותר חכמות מגברים ובמיוחד בפסיכולוגיה זה פחות אמין.
באותו הנושא: