10 תשובות
אז מה אם הם אומרים? כל עוד את טובה ומתרגל וכותבת בעצמך את לא חייבת
שואל השאלה:
אוקיי אבל אני לא ספציפית מאוד
אוקיי אבל אני לא ספציפית מאוד
אנונימית
את יכולה לעשות, יש כל מני תרגילים
שואל השאלה:
איך להכריח את עצמי?
איך להכריח את עצמי?
אנונימית
את לא צריכה להכריח את עצמך, פשוט תמצאי משהו שאת אוהבת
שואל השאלה:
אבל כולם אומרים שזה חובה
אבל כולם אומרים שזה חובה
אנונימית
את לא חייבת.
שואל השאלה:
אבל אני לא מתאמנת בכלל.
אני מפחדת שאני עושה משהו לא נכון
אבל אני לא מתאמנת בכלל.
אני מפחדת שאני עושה משהו לא נכון
אנונימית
גם אני לא אוהבת, אני אף פעם לא מוצאת מוטיבציה לתרגילי כתיבה ומרגישה לפעמים שאני סתם מכריחה את עצמי.
מעדיפה להתאמן על תיאורים, על הדברים הקטנים והמיוחדים האלה שישפרו קטעים כמו show dont tell אם כבר
מעדיפה להתאמן על תיאורים, על הדברים הקטנים והמיוחדים האלה שישפרו קטעים כמו show dont tell אם כבר
קיי על מי אני עובדת גם אני כותבת מה שבא לי ולא תאמנת,
אבל אני רוצה לראות סרטונים שמסבירים יותר טוב איך משתמשים בshow dont tell . שמעתי שהם טובים. חשבתי לעצמי, ^אם אני עושה משהו לא נכון אז אולי אני צריכה קודם כל ללמוד איך לעשות את זה? או ההפך? (?)^
בתכלס אני לא יודעת מה אני עושה לא נכון
ואולי זה יתן לי נקודת מבט
חח אם יש לך את הבעיה הזאת את יודעת על מה אני מדברת
אבל אני רוצה לראות סרטונים שמסבירים יותר טוב איך משתמשים בshow dont tell . שמעתי שהם טובים. חשבתי לעצמי, ^אם אני עושה משהו לא נכון אז אולי אני צריכה קודם כל ללמוד איך לעשות את זה? או ההפך? (?)^
בתכלס אני לא יודעת מה אני עושה לא נכון
ואולי זה יתן לי נקודת מבט
חח אם יש לך את הבעיה הזאת את יודעת על מה אני מדברת
באותו הנושא: