7 תשובות
פיזיקה הכי 'נחשב', אבל לדעתי עדיף כימיה או ביולוגיה
זו שאלה של העדפה אישית
זו שאלה של העדפה אישית
מה שהכי יקרב אותך למה שאת/ה רוצה להיות כשתהי/ה גדול/ה ואם את/ה לא יודע/ת מה אז את מה שיראה הכי טוב בתעודת בגרות ולא יוריד לך את הממוצע
פיזיקה
לא ביולוגיה, תיקח/י הכל חוץ מביולוגיה
כימיה
כימה ביולוגיה
זה לא מה הכי כדאי, זה מה את חושבת שאת.ה הכי תאהב.י והכי מעניין אותך.
אישית לי היתה את ההתלבטות בין פיזיקה לביולוגיה (כי אין בתיכון שלי כימיה) והחלטתי ביולוגיה.
לא התחברתי לפיסיקה בכלל, וביולוגיה יותר מעניין אותי. בביולוגיה צריך ללמוד מלא חומר בזמן שכימיה ופיזיקה זה יותר חישובי.
תחשוב.י עם עצמך מה את מעדיפה
אישית לי היתה את ההתלבטות בין פיזיקה לביולוגיה (כי אין בתיכון שלי כימיה) והחלטתי ביולוגיה.
לא התחברתי לפיסיקה בכלל, וביולוגיה יותר מעניין אותי. בביולוגיה צריך ללמוד מלא חומר בזמן שכימיה ופיזיקה זה יותר חישובי.
תחשוב.י עם עצמך מה את מעדיפה
באותו הנושא: