5 תשובות
אטרנוס זה נורא
לאגי ברמות
לאגי ברמות
שואל השאלה:
למה תאמת שזה סבבה
למה תאמת שזה סבבה
אנונימית
כן זה סבבה עד איזה 6 אנשים ואז בום הכל לאגים
minehut יותר טוב והוא נפתח אחרי חצי דקה 3>
אני רוצה
אנונימי
באותו הנושא: