11 תשובות
לשים פד או טמפון וללכת
לשים פד/טמפון ולהביא איתך עוד ליתר ביטחון כדי שתוכלי להחליף בשירותים נניח
שואל השאלה:
כמה פדים לקחת?
כמה פדים לקחת?
אנונימית
פד או טמפון
תהניי!
קחי חמש ליתר ביטחון
תהניי!
קחי חמש ליתר ביטחון
לשים פד ומכנס שחור(אפשרי לא חייב) ולהחליף כל שעתיים בערך תלוי בך מה את מרגישה... ומכנס להחלפה
^^^קחי בתיק 5-6 פדים נראה לי מספיק
עדיף שיהיה יותר מאשר פחות
^^^קחי בתיק 5-6 פדים נראה לי מספיק
עדיף שיהיה יותר מאשר פחות
שואל השאלה:
אנחנו הולכים לכל היום
אנחנו הולכים לכל היום
אנונימית
אז קחי 7 כמו ש.תותית אמרה עדיף שיהיה לך יותר
אם את חושבת שאת צריכה יותר תקחי יותר כמה שנראה לך...
ותקחי מכנס להחלפה שיהיה גם ליתר ביטחון
ותקחי מכנס להחלפה שיהיה גם ליתר ביטחון
פד?
שואל השאלה:
תודה לכולןן
תודה לכולןן
אנונימית
אם את רוצה לא לדאוג כל הזמן אז פשוט תשימי טמפון ומגן תחתון בנוסף כי אם משהו זז אז שלא יהיה לך פדיחה.
באותו הנושא: