11 תשובות
לשים פד או טמפון וללכת
לשים פד/טמפון ולהביא איתך עוד ליתר ביטחון כדי שתוכלי להחליף בשירותים נניח
שואל השאלה:
כמה פדים לקחת?
אנונימית
פד או טמפון
תהניי!
קחי חמש ליתר ביטחון
לשים פד ומכנס שחור(אפשרי לא חייב) ולהחליף כל שעתיים בערך תלוי בך מה את מרגישה... ומכנס להחלפה

^^^קחי בתיק 5-6 פדים נראה לי מספיק
עדיף שיהיה יותר מאשר פחות
שואל השאלה:
אנחנו הולכים לכל היום
אנונימית
אז קחי 7 כמו ש.תותית אמרה עדיף שיהיה לך יותר
אם את חושבת שאת צריכה יותר תקחי יותר כמה שנראה לך...
ותקחי מכנס להחלפה שיהיה גם ליתר ביטחון
שואל השאלה:
תודה לכולןן
אנונימית
אם את רוצה לא לדאוג כל הזמן אז פשוט תשימי טמפון ומגן תחתון בנוסף כי אם משהו זז אז שלא יהיה לך פדיחה.
באותו הנושא: